onsdag 10 november 2010

Julfeeling

Nu har julstämmningen infunnit sig:) Igår la jag ut en slinga med lampor runt balkongräcket, vi har en boll med små lampor i i fönstret och nu lyssnar jag på julmusik och snön vräker ner:) Så mysigt! Försöker få bort oron för nycklarna ur huvudet. De är ändå inte i lägenheten och det finns inte mycket jag kan göra för dem nu. Det här är första gången i år som jag har julstämning:) Och jag bara ääälskar julen! Lite tidigt kanske, men julen är över så fort sen när det verkligen är jul:) Om 1 månad fyller jag 20! Då är tonåren förbi:p Känns verkligen inte som en stor sak att fylla år mera:p Men 20 är ju lite speciellt:) Hade tänkt köpa en konjak eller något liknande åt Robin till farsdag, men jag är för liten! Känns helt sjukt att jag inte får köpa det ännu fastän jag är mamma, haha:p Men jag har något annat åt honom nu som jag är väldigt nöjd med, men det får jag inte avslöja vad är ännu:p Nu ska jag fortsätta njuta av Elvis som sjunger julsånger:)

1 kommentar:

  1. Ja minns en gång när jag var under 20 så sku ja köpa en flaska vodka tror jag det var, från alko men fick int. Ja had helt enkelt int ens tänkt tanken att jag är under 20 och att jag inte får köpa starksprit... De va lite lustig känsla... ;)

    SvaraRadera