fredag 26 november 2010

JAAA!!!:D

Gissa vad jag hittade i morse?! Mina nycklar!:) Mina älskade borttappade nycklar!:) Är en väldigt lycklig tjej nu trots biverkningar från gårdagens träff;) Vi hade riktigt trevligt igår:) Men jag blev som vanligt trött redan 10-11:p Nå, Theodor sov i ett sträck från 22 igår kväll till 6-7 i morse så jag fick sova några timmar i sträck i alla fall:) Jag är ganska förkyld idag. Inte så mycket så att jag klassas som sjuk:p För idag om lite mer än 4 timmar så ska jag iväg och prova brudklänningar:) Ser verkligen fram emot det:) Men det som gjorde dagen riktigt super var att jag hittade nycklarna! Skäms lite över att jag inte hittat dem innan. Jag sökte igenom alla byxfickor den dagen jag märkte att de var borta men jag hittade dem inte. Men idag när jag tog ett par byxor ur skåpet så skramlade det i fickan och där låg de:) Kan inte beskriva hur glad jag blev:) Nu ska ja fästa en superstor någonting i nyckelringen så den syns och märks!:P Är jätteglad idag:) (med en liiten gnutta illamående)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar