måndag 29 november 2010

Helgen då:p

Efter att jag köpt brudklänning i fredags så packade vi oss i bilen och for iväg till Jakobstad. Åt kebab å franska vid Korv Görans. Hade glömt hur otroligt gott det är!! Sen kom mina föräldrar dit och tog Theodor så att jag och Robin fick gå på bio:) Harry Potter, och den var riktigt bra om man jämför med de 2 senaste filmerna som inte varit så bra... Vi kom hem till mina föräldrar lagom för att se vem som hängde löst i Idol och så la vi Theodor på rygg i sängen och han somnade genast. Han hade vänt sig till mage innan som vanligt. Blev förvånad över att Linnéa åkte ut. Det hade jag inte förväntat mig. Men så länge Jay sitter kvar så:) Theodor vaknade bara en gång den natten och då åt han. Sen somnade han om och lät oss sova till 8-9 tror jag att det var.
På lördag for vi till stan en stund och sen till Tärjär. Robins mamma slutade först lite över 9 på kvällen men efter det hade lillajultomten varit i trädgården och gömt en påse med presenter:p Theodor fick en Brio "skallra" av oss:) Och små plastdjur av "lillajultomten":P Theodor somnade på första försöket även den kvällen och sov till 8-9! Utan att vakna på natten! Härligt:) Sen åt han en flaska ersättning men sen ville han inte ha mat innan 3 på eftermiddagen! Så han hoppade egentligen över 2 mål mat! Men han fick ordentlig mat och inte bara ersättning då. På söndags dagen var vi till Påras skola. Mitt gamla lågstadium klasserna 1-4:) Brukar vara dit på julgröt varje år så det var vi i år också:) Träffade 2 av mina bästa kompisar sen den tiden också:) Inte för att det var länge sen jag träffade någon av dem sist innan det:p sen for vi tillbaka till Tärjär (en massa fram och tillbaka körande igen den här helgen) och umgicks med Robins mamma efter att hon slutat jobbet på eftermiddagen. På kvällen körde vi tillbaka hit till Vasa:) Och vi kom fram kvart över 11. Sent. Theodor åt en flaska ersättning i bilen och sen sov han till 4-5 inatt. Då åt han också en flaska. Nu i morse fick han gröt för eftersom han har börjat sova hela nätter nu så tänker vi övergå till 6 månaders mattider:) Han blir ju ändå 6 månader just:) Tiden går snabbt!
Igår var det exakt 6 månader kvar till bröllopet:) Det närmar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar