fredag 12 november 2010

Fredag:p

Den här veckan har gått väääldigt snabbt! Har det att vara en dag tidigare heela tiden:p Ikväll ska vi och hälsa på min kusin och hans sambo som jag är bekant med från förr också:) Kul att få se hur de bor:) Sen är det ju idol ikväll också! Det MÅSTE jag se! Elin är ju fortfarande med:) Hon och Robin var grannar förr:P Lite häftigt:) Att en person från en så liten by kan bli så känd:D Håller tummarna för henne:) Men gillar Jay också:) Alla är bra på sitt sätt så att säga:) Vet inte om jag hinner med flera uppdateringar idag eftersom Robin slutar redan halv 12 idag:) Men vi far nog härifrån först 4-5. Ska börja packa ihop saker så småningom och komma på vad vi ska köpa åt min pappa till farsdagspresent! En riktigt trevlig farsdag åt er pappor (vet inte om några pappor läser min blogg, men ändå:)) och åt er andra en riktigt trevlig helg:)

2 kommentarer:

  1. Hej, din son e född samma dag som jag :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att det funkar fint med lax - för det är det godaste jag vet...och det var framför allt det jag funderade på att ge Melly :=) Men då ska jag testa!!! Torsk borde också gå bra...
    Vad ska ni göra en fredagskväll som denna då?
    Här blir det film- och pizzakväll :=)
    Ha det gött och hälsa lillprinsen. Krama

    SvaraRadera