tisdag 9 november 2010

Första gången...

Första gången jag köpte något över telefon. De ringde från Suuri Käsityö, en handarbetstidning och ville få mig att prenumerera på den ett rå för 3,50 per månad. Det tyckte jag lät som en bra deal:) Så nu har jag den 12 månader. Tycker ju om att sy och har prenumererat på den förut. Och 3,50 per månad är ju nästan ingenting! De kostar mycket mera i lösnummer så. En orsak till att jag beställde tidningen var att försäljaren kunde svenska! Vilket är väääldigt ovanligt! Det är första gången det händer mig:) Nu har Theodor ätet lite fisk för första gången i sitt liv, men jag vågade inte ge mycket om han skulle vara allergisk mot det. Och så fick han grönsaker med griskött:)

1 kommentar:

  1. E inte rekommendationen att man ska vänta med fisk tills babyn e 6 månader?

    SvaraRadera