tisdag 30 november 2010

För ½ år sedan

Theodor blir ju ½ år imorgon. Men för exakt ½ år sedan idag så hade jag haft värkar redan i 11 timmar! Då trodde jag nog att bebisen skulle komma samma dag:p Tänk att det har gått ½ år redan! Helt sjukt hur fort tiden går! Om ½ år nu så är jag gift! Inte alls länge kvar tills dess!:) Kommer att kännas konstigt att byta efternamn:p Ser verkligen fram emot bröllopet:) Sitter som bäst och pysslar ihop lite till programbladet:) Och däremellan så håller jag på att sy in en klänning:p Tycker om att ha mycket på gång:) Theodor blev arg på golvet så nu är han i gåstolen:) Han förflyttar sig inte så långt med den men tycker om att vara där i alla fall:) I övermorgon ska vi till rådgivningen:) Ska bli spännande att se hur mycket han har vuxit:) Här kommer en bild på vårt kalla väder och en på en glad linslus:)
Ja, och grattis på ½ års dagen Lucas och Melly:)

1 kommentar:

  1. Ja tänk, tiden har gått så fort! Kan inte förstå att det redan gått ett halvår!!! Jag är övertygad om att tiden går fortare nu när man är förälder än vad den gjorde innan *haha* Känns så i alla fall...
    Melly gillar sin gåstol också. Hon kommer inte någonstans för hon har inte riktigt kommit på hur hon ska göra. hon försöker men fötterna bara glider. Och hon är ju lite kort i rocken så hon har bara tåspetsarna i golvet än så länge :=) Men hon tycker om att sitta där och leka och spela musik :=)
    Grattis till Theo en dag i förskott! Stor dag för honom imorgon :=)
    Vad hade Theo för symptom innan hans första tand kom?

    SvaraRadera