tisdag 9 november 2010

Ensamma hemma

Nu sitter jag framför tvn och Theodor håller på att somna. Robin är ute med en kompis så det blir en ensam kväll, men jag kommer antagligen att somna redan 10 så det är inte så farligt:p Theodor verkar ha problem med att somna ikväll. Får springa och rätta till honom varannan minut. Jobbigt att han ska vara så nu när jag är ensam hemma. Ska låta honom gnälla en stund och se om han somnar ändå. Det är inte ihållande skrik så. Ikväll har jag avnjutit en cider, jag som annars inte alls gillar cider men Rekorderlig kan jag dricka:) Vet inte riktigt vad jag ska göra ännu ikväll. Det kommer ingenting på tv. Blir väl att slösurfa lite innan jag går och lägger mig. Hoppas att Theodor somnar snart. Han fick havregröt för första gången idag. Han år inte lika mycket av det som han brukar men det kanske är mer mättande än risgröt? Vet inte.
Det är några ord som jag hela tiden stavar fel när jag skriver på datorn. Som blir osm, och blir coh, från blir fårn:p Borde öva på mitt skrivande:p

1 kommentar:

  1. Havregrynsgröt är både nyttigare och mer mättande =)

    SvaraRadera