torsdag 25 november 2010

Det gör ont...

Bedövningen har nästan släppt helt nu och det spänner som sjutton i tänderna. Hoppas att det bara är tillfälligt och att de inte har gjort något fel... Theodor har just ätit mat så jag ska klä på honom och sen gå in till stan. Måste minnas allt som ska inhandlas. Dvs. klistermärken, fixeringsspray, något från Lindex så jag får använda min kupong, vin, något salt till ikväll, citron, lite mat åt Theodor... Har säkert glömt något:p Borde ge oss av ganska genast så att vi säkert hinner innan kvällen:)
Usch, det känns konstigt i munnen på mig. Tänderna är inte som de varit förut. Mycket vassare nu typ. Och så känns det som att visdomständer är på väg upp, men det är säkert bara ömt efter borrandet. Men det drar ner lite på humöret. Likaså det att jag inte får i mig mycket mat. Känns onödigt att ens köpa mat åt mig. Nå, ikväll ska jag äta Carolines tacopaj:) Robin for iväg till jobbet en stund igen idag. Det är kallt ute så det lockar inte riktigt att gå ut med vagnen... -10 ungefär. Det brukar ju vara snöfritt ända till jul de senaste åren så jag vet inte varför det ska vara så förbannat kallt redan nu! Räcker gott och väl med -20 i januari och februari... Men de har lovat -20 om någon dag. Usch. Tycker INTE om kyla! En av de värsta sakerna som finns är att frysa enligt mig:p -27,8 var det som kallast i Finland igår. Hörde på nyheterna att de lovat upp till -35 i Sverige! Men det är nog säker väääldigt högt uppe. Nej nu ska vi ställa oss iväg:)

1 kommentar:

  1. Ush, he e int na rolit ti va ti tandläkarn :S men hoppas e gar om ti kvällen :) Du har annos en Award att hämt från min blogg :) Å vi sko måst ta å träffas jer snart å skvaller na liiti, ja har bara liti myki i skolan nu men vi måst höras :P
    Kram

    SvaraRadera