onsdag 24 november 2010

1 månad till jul!

Inte länge alls ju:) Borde väl köpa lite julklappar så småningom:) Men först är det lillajul:) Mysigt! Sen är det självständighetsdag den 6/12 så då har Robin långhelg så då åker vi nog norrut också och antagligen blir det släktkalas för mig, min lillebror och min faster:) Sen helgen efter det så fyller jag år på fredagen! Men då stannar vi nog här så att det inte blir så mycket åkande fram och tillbaka för helgen efter det får Robin jullov! Och då på jullovet ska vi fira min 20 års dag med kompisar:) Längtar efter att få träffa alla vänner igen!:) Många av dem bor så långt borta. MEn i vår ska vi nog försöka ta oss till Åbo och hälsa på några av dem:) Kanske tar vi en tur över till Sverige också? Har inte sett mina småkusiner som bor där på över 3 år! Det är nog det längsta jag har varit utan dem. Men de kommer i alla fall på bröllopet så då får vi träffas:)

Undrar hur många som egentligen kommer på bröllopet? En del av gästerna är från England, Irland och Sverige. Så det är lite längre att komma hit för dem. Men roligt skulle det såklart vara om alla kom:) I övermorgon ska jag prova klänning:D Längtar som en tok! Sen när jag har bestämt vilken klänning jag vill ha så får jag börja sy slöjan:) Märkte annars att mina skor som jag köpte var lite stora utan strumpor i, men när vi gick i butiken såg jag att de fanns kvar ett par i en storlek mindre och de hade blivit sänkt ytterligare till 5€! Så nu har jag 2 par:p Försökte söka efter tålösa strumpbyxor vid Lindex men jag hittade inga. Kanske får gå till en mer inriktad underklädsbutik och se om de har några. Annars får man väl klippa till själv?!:P Haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar