fredag 8 oktober 2010

Tid

Just nu har jag tid att skriva lite för en gångs skull:p Theodor åt broccoli/potatis lite bättre idag än han brukar ända tills han spydde upp allt. En stor flaska mjölk på det då:)
Alltså jag får fnatt med mitt öga! Förstår inte varför det ska göra så här ont. Trodde att det skulle gå över inatt men nejdå. Idag vill jag verkligen få lägenheten i toppskick igen! Tycker om att ha det städat, men ändå är det ganska sällan som det är riktigt perfekt här...
Jag har börjat äta mindre! Blir mätt nästan genast. Antar att jag åt mycket tidigare för att jag behövde det för att amma, och sen tog det några veckor innan kroppen uppfattade att jag inte behöver så mycket. Så därför åt jag som en häst och gick upp i vikt därefter här i några veckor. Inte överdrivet många kg, men lite ändå. Nu verkar det bli bättre när jag inte är hungrig längre:p Har inte ens kommit ihåg att äta morgonmål idag! Men Robin kommer hem om ca ½ timme så vi ska laga mat då:)
Ska nog börja städa här nu. Har inte ro att sitta vid datorn nu. Skriver väl kanske i helgen, kan inte lova något. Det beror helt på vad vi gör i helgen:) Ska väl nog träffa folk antar jag:)
Nästa vecka ska jag sätta upp bilder från lägenheten, för den har förändrats en del sedan jag la upp bilderna i gamla bloggen. Nu ska jag ta helg från datorn:) Ha det så bra! Och om ni är i Vasa i helgen, så ta kontakt om ni vill träffas:) För vi har inga planer än så länge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar