torsdag 28 oktober 2010

Snart helg igen:)

Tycker att det var just som jag var på körövning förra veckan:p Imorgon åker vi norrut igen:) Ska bli kul att gå ut och äta bara jag och Robin. Hoppas bara att Theodor går med på att vara hos sin mormor på lördags kvällen och hos sin farmor på söndags kvällen. Helgen efter det ska vi norrut igen. Åtminstone Robin ska på begravning. Jag ska också kanske, beroende på om Theodor klarar av att vara hos sin mormor i helgen. Annars får jag stanna hemma med honom. Helgen efter det ska vi norrut igen eftersom det är farsdag. Men sen sitter vi nog här till lillajul. Förr tyckte jag att det var bara roligt att åka iväg varje helg, nu känns det lite jobbigt att det blir 3 helger i sträck, men inte mycket att göra åt det inte. Nu ska vi börja ställa oss i ordning för en promenad till bilverkstaden:p Ha det bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar