onsdag 27 oktober 2010

Sent

Inatt vaknade Theodor några gånger och jag fick vända på honom men han åt först 20 över 6:) Sen somnade han om och sov till lite över 9. Jag blev väckt 9. Sen började grannarna borra >:( Nå, vi fick sova ganska länge:) Theodor åt riktigt bra för en stund sedan och nu sover han:) Robin har kommit hem från skolan men ska föra bilen till verkstad för diverse byten av slitdelar:p Sen ska vi äta pizza:) Igår tvättade jag en maskin byke:) Men annars gjorde jag nog ingen nytta när det kommer till städandet:p Det blev ett väldigt sent inlägg idag! Brukar alltid skriva första kl 9 ungefär:p Men jag har haft fullt upp med lillkillen och att skicka klagomål till olika företag, haha:p Nä, men Libero blöjorna har varit utan tryck några gånger så jag meddelade det åt dem och så skickade jag tå Ellos om handdukarna som hela tiden kommer fel.

Kom just på att jag glömt Theodors byxor med TaBort på i handfatet. Högst 15 minuter står det på flaskan. Men jag glömmer alltid bort kläderna så de står nog där i en timme ibland! Vad kan hända med dem då? Blir de sköra? Tar TaBort bort hela plagget?:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar