måndag 25 oktober 2010

Ny vecka:)

Theodor har blivit riktigt duktig med ätandet nu:) Igår åt han morgonmål 7, alltså ersättning:p Innan det hade han då sovit hela natten:) Sen sov han 2 timmar till och åt en burk potatis/blomkål mitt på dagen. 2 dl ersättning på eftermiddagen, en burk päron/äpple på kvällen och sen gröt innan han somnade. Och han åt faktiskt upp allt:) Sen vaknade han klockan 3 då jag var vaken och så fick jag vända på honom några gånger innan han somnade men sen sov han till 7 igen:) Då åt han morgonmål och somnade om i vår säng:p Robins läseordning hade inte kommit upp på nätet igår fastän han börjar ny period i dag så han gick till skolan till 8 i onödan för ingen lärare kom. Så när han kom hem igen steg jag upp och Theodor sover vidare:) Allt flyter på riktigt bra nu! Och idag blir det Ung mamma träff igen som vanligt:) Kul!

1 kommentar:

  1. Jag måste bara göra ett inlägg för jag är så sjukt allergisk mot allt vad barnmatsburkar heter. Fruktpuré går väl an men de "salta" burkarna sku ja aldrig stoppa i mina barn... Varför inte koka egen barnmat? De ju hur lätt som helst, bara att koka å mosa. Mycket billigare, antagligen mera näringsrikt å säkert mycke mycke godare också!

    SvaraRadera