tisdag 5 oktober 2010

Mat på gång

Robin gör mat för omväxlings skull:p Det är somliga maträtter som jag alltid lagar och somliga som han alltid lagar:p Han lagar plättar, fattiga riddare, varma smörgåsar, pizza och lasagne:p Medan jag lagar i princip allt annat:p Han hjälper såklart till nog:) Theodor blev gnällig och jag visste inte riktigt om han var hungrig eller trött. Försökte ge honom lite mat men det fungerade inte. Flaskan i munnen och sover på samma gång, det är att vara effektiv det:p Han får potatis/broccoli då han vaknar i stället:) Idag SKA jag ta kort på olika nya saker som vi har köpt/fått:) Det är en hel del som jag inte visat här förut kom jag på igår när jag skulle somna:p Jag tycker verkligen om att skriva blogg och det är ännu roligare när någon läser den också, så tack ska ni ha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar