måndag 18 oktober 2010

Hemma hemma

Kom just hem igen från ung mamma träffen. Måste kalla det ung mamma träff för mamma träffen är något annat:p Vi var bara 2 stycken:p Inga andra hade vågat sig ut i den här ganska extrema blåsten! Höll på att frysa fingrarna av mig...

Jag är annars ganska förundrad över att folk läser min blogg, och bloggar över lag, fastän jag själv också gör det. De flesta skriver ju om vad som är på gång i deras liv. Tänk att det kan vara så intressant att följa med människor man inte ens känner från förr. Ganska fashinerande:p

Idag köpte jag en bok åt Theodor:) "Kända och älskade sagor" med bl.a. Snövit, Askungen, Den fula ankungen. Blev glad när jag hittade den:) Bra att ha "alla" sagor i en bok:) Robin borde sluta om ca 1 timme och då ska vi och handla inför veckan:) Det är lite roligt att planera vad vi ska äta, men på samma gång är det lite jobbigt för det kostar så mycket. Nå äta bör man eller hur?:)

Jag är lite halvsur på mig själv nu. Fick ju ett nytt sängöverkast förra veckan från Ellos, idag fick jag ett erbjudande därifrån att jag får ett sängöverkast för 2,90€! Gissa vem som ångrar förra beställningen?! Nå, det vi har nu är kanske lite finare än det man får superbilligt:p

Theodor äter mycket ersättning nu! Han åt som för ca 1 timme sedan och nu ville han ha mat igen! Jag som just sa åt Mimosa att Theodor har så fasta mattider. Tydligen inte:p Nå, han kanske inte äter i butiken då:) Nu svamlar jag igen:p Så nu ska jag läsa ERA bloggar:)

1 kommentar:

  1. Har en tävling i min blogg nu.. Va gärna med ;) http://joosefinea.blogspot.com/2010/10/tavling-karamell-design.html

    SvaraRadera