måndag 11 oktober 2010

God morgon:)

Ny vecka! Inatt sov Theodor från halv 9 till 6, då åt han och sen sov han lite på 2 timmar till:) Så jag, som var smart nog och gick och la mig 10, har fått sova 10 timmar inatt! Och att Theodor äter så sent på natten är bra. När vi börjar med gröt kommer den måltiden att flyttas kanske 2 timmar fram?:) Men först ska vi få honom att äta vanlig mat. Om han får suga på skeden så får vi nog i honom ganska mycket:) Men han tror att han ska svälta ihjäl om han inte får mjölk. Han tror inte att man blir mätt av vanlig mat:p Så han halvgråter när han får vanlig mat och sen när han får en mjölkslurk där emellan så blir han nöjd:p Men allt har sin tid:) Jag har i alla fall sovit bra:)
Här kommer lite bilder:)
Mor och son
Theodors tänder:P
Sittern med nytt överdrag som jag har sytt:)

Min nya tunika:)
Päronpuré
Ingen succé :p Nä, men han åt nog det bättre sen:)
Nya vadderingen som jag sytt till matstolen:)
Framifrån:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar