måndag 18 oktober 2010

Drömlägenheter

Inte så smart av mig att titta på lägenheter... Blev förälskad i 3 redan:p Inte för att en flytt är aktuellt för oss nu, och dessutom kommer de här lägenheterna att försvinna på ett kick. Men den ena är nästan lika nära till skolan som den här, en annan har en jättebra planlösning och den tredje har 2 våningar! 200-300€ dyrare än den här lägenheten. Drömma kan man ju alltid...
Jag är ganska så spontan. Har inte riktigt tänkt allvarligt på att flytta bort ännu, men nu skulle jag kunna flytta imorgon:p Haha... Nä, men det är nog lite dyrt att betala 700-800€ i hyra. Nog när Robin studerar. Och vi skulle nog få leva ganska snålt i så fall, om det ens skulle gå ihop.
Glömde väl kanske att berätta att Robin har höstlov nu, men han jobbar istället:) Så han ska jobba 0-25 timmar i veckan hela läsåret!:) Är så glad för hans skull! Verkligen bra att de vill ha honom i jobb och dessutom är det en ganska så bra arbetsplats:) Nu ska jag fortsätta att drömma mig bort...

1 kommentar:

  1. Om han e där han va i somras så joo.. arbetsplatsen e bra ända tills dom böri sänd iväg honom på resa ;)

    SvaraRadera