torsdag 14 oktober 2010

Borrandet fortsätter

Alltså, grannarna är ännu inte klara med renoveringen! Nu borrar de igen! Det gjorde de igår en liten stund också. Undrar verkligen vad de håller på med? Borrar en massa hål som prydnad på väggarna och golvet?! Störande är det i alla fall!
Jag är lite mer förkyld idag så det blir ingen körövning för min del ikväll. Inte kul att sjunga när det gör ont i halsen. Theodor sover, men jag gissar att han vaknar om 5 minuter, för då har han sovit ½ timme. Borde kanske väcka Robin så småningom också. Vi har ganska olika sovtider:p Jag går och lägger mig redan lite efter 10 senast 11:p Lite tidigt, men jag behöver min sömn!:) Robin har sovmorgon nästan varje dag så han behöver ju inte stiga upp tidigt. Nu ska jag fixa ihop lite morgonmål:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar