fredag 22 oktober 2010

Äntligen!

Theodor äter bättre och bättre för varje dag som går:) Härligt! Han spottade i princip inte ut någonting alls idag! Men han vill nog suga på skeden, annars spottar han ut det mesta. En halv burk åt han idag! Han brukar bara äta 1/3:p Vet inte om han skulle ha ätit mer om jag gett honom mer nu men han har spytt så mycket den senaste tiden så jag försöker att inte ge för mycket mat. Så nu har han inte druckit något på men är hur nöjd som helst:) Han får mjölk om en liten stund när det hunnit lugna ner sig i hans mage:p Theodor sov annars nästan 2 timmar idag på förmiddagen! Det brukar aldrig ske det:p Duktigt:) Han var svår att få och somna i dag, så det tog nog ganska mycket på mina mammakrafter. Men när han sov så länge just så fick jag vila upp mig:) Skönt:p
Klockan är redan halv 1! Otroligt:) Tiden går snabbt fram verkligen:p Idag fick jag en lapp att jag får hämta mina 2 gratishanddukar från Ellos:) Men jag tror att jag tar det ikväll när vi ändå ska in till stan och handla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar