måndag 13 september 2010

Helgen som gått

I fredags var vi och hälsade på Theodors farbror och fästmö:) Han uppförde sig riktigt bra hos dem och trivdes i deras famnar också:p Vi kom till Tärjär ganska sent på kvällen och gick och la oss med det samma. Theodor sov jättebra den natten:) Men jag fick inte sova tillräckligt tycker jag. På lördagen for vi till stan och köpte lite presenter åt folk som vi glömt köpa presenter åt:p På kvällen var min mamma barnvakt åt Theodor och vi var på våra kompisars förlovningskalas:) Riktigt trevligt!:) På söndagen var vi på Robins farmors 80års kalas:) Hon har inte träffat Theodor innan och hon tyckte att han var söt:) Han var riktigt snäll då också och fick ett skrattanfall:p Han har aldrig skrattat så mycket som då:) Sen på kvällen for vi tillbaka till Vasa:) Mörkt, regnigt och dimmigt. Riktigt höstrusk. Inatt vaknade Theodor och ville ha mat 2 gånger. Jag skulle helst ha sovit mera, men 7-8 timmar borde nog räcka egentligen. Lite bortskämd är jag nog nästan:p Verkar som att man klarar sig med mindre sömn ca 3 månader och sen blir man trött igen. Idag ska vi på ung mamma träff:) Vi ska gå emot Emma och Lucas så vi får nästan starta om en halvtimme! Egentligen nu, för vi måste via butiken och köpa mat åt lillemann:p

1 kommentar: