torsdag 16 september 2010

He did it again!

Igår gav vi välling åt lillen. Han åt inte hela flaskan, men 140ml. La honom i hans säng efter det och stängde dörren så att det blev mörkt i rummet. Han låg och pratade och gnällde lite, men inte så mycket så att vi behövde gå dit. Efter en stund blev det tyst och han hade somnat av sig själv igen!:) Härligt! Och sen sov han 8(!) timmar i sträck innan han ville ha mat:) Men biverkningen av att han somnade lite över 8 igår var att jag har varit vaken sedan lite över 6.
Idag har vi ingenting inplanerat alls. Vet inte riktigt vad vi ska göra:p Robin börjar skolan först 10 eller 12. Är inte säker på när faktiskt. Han sover ännu så.
Ska sätta in lite bilder senare idag:) Tycker att jag har haltat efter lite med bloggandet sedan jag startade den här nya bloggen, men jag ska försöka ta mig ikapp:)

1 kommentar: