fredag 10 september 2010

Härlig natt!

Igår kväll badade vi Theodor och sen fick han lite babymassage:) Han var vaken en stund till och sen åt han och somnade ca halv 10. Jag gick och la mig ca. en timme efteråt. Klockan halv 6 vaknar han och vill ha mat. 8 timmars sömn, i sträck! Likadant som natten innan:) Hoppas att det blir en vana:p Efteråt så somnade han om och jag vaknade först när Robin for till skolan. Antagligen lite före 8. Somnade om och vaknade av mig själv ca 20 före 9! Theodor vaknade strax efteråt och låg i sängen och var glad:) Så jag har fått sova 10(!) timmar inatt! Och lillgubben har sovit 11:) Så vill vi alltid ha det! Utvilad mor, utvilad son:)
Idag sticker vi iväg norrut, tror jag:) Fick det ganska så städat här igår så får se om vi kanske eventuellt bjuder hit någon på kaffe ännu idag. Robin slutar redan halv 12 så:)Såhär söt är jag idag med kläder som börjar bli för små:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar